A CBA a megváltozott piaci struktúra és a vásárlói igények hatására döntött az új diszkontlánc kiépítése mellett. A soft- diszkontlánc első üzlete 1000 négyzetméteren, s 3500 termékkel várja a vásárlókat. Elsősorban élelmiszereket, de nem élelmiszer jellegű konyhai kiegészítő termékeket is árulnak a Cent diszkontokban.
A típusterv alapján épülő Cent diszkontok első egysége 300 millió forintos beruházással 3 hónap alatt készült el és 15 főt foglalkoztat.
A CBA diszkont üzletláncának legtöbb egysége zöldmezős beruházásban épül majd fel. A tervek szerint a jövő év elején Alsónémedin, Enyingen, Kunszentmártonban, Mórahalmon és Kaposváron avatnak majd egy-egy üzletet.
A 100 százalékban magyar tulajdonú CBA kft-t ma több mint 3300 egységgel, 1500 francishe partnerrel és 43 tulajdonossal rendelkezik. 2008-as árbevételük bruttó 545 milliárd forint volt, 4 százalékkal magasabb az előző évinél.
MTI/Menedzsment Fórum