2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Többen is megkongatták a vészharangot, s az elektronikus média reklámjai mellé tették le voksukat, de úgy tűnik, korai még temetni a televíziós hirdetéseket.

[ajanlo=474][igazitas=left/]Annak ellenére, hogy sokan a 30 másodperces tv reklámok halálát jósolták, korai még a temetés, hisz a reklámot kiszűrő műszaki megoldások virágkorukat élik.

Azokban a háztartásokban, ahol reklámszűrő berendezést működtetnek (PVR - személyre szabott videó), 30 százalékkal kevesebb hirdetés jut el a nézőkhöz, mint a készülékkel nem rendelkezőkhöz. Ennek ellenére a reklámok ismertsége mindössze 17 százalékkal csökkent. A Starcom felmérése szerint nem arról van szó, hogy az emberek ne szeretnék a reklámokat, mindössze nem akarják, hogy hirdetések szakítsák meg kedvenc műsorukat.

A felmérés készítői szerint továbbra is keresgélnek a nézők a kereskedelmi tartalmak között, de sokkal jobban szeretik, ha ők irányíthatják az eseményeket és dönthetik el, mikor és milyen reklámokat néznének meg. Sőt a reklámszűrő rendszer akár segítségül is szolgálhat abban, hogy a megfelelő célcsoporthoz jusson el az adott hirdetés.

"A rendszer használói igaz, hogy kevesebb reklámot látnak, viszont azok hatékonysága jóval nagyobb, mivel a "szemét" már ki van szűrve. Így a fontos reklám sokkal inkább rögzül a néző memóriájában" - fogalmazott a Starcom egyik vezetője.

Ugyan a szűrőrendszer tömeges elterjedésével még nem kell számolni - az "okosabbik" rendszert mindössze 770 ezer ír és brit háztartás használja - a reklámágazat igencsak megijedt. A felmérés szerint jobban járnak azok a hirdetők, akik több csatornát és hosszabb, 50 másodperces hirdetéseket készítenek, így próbálva kicselezni a folyamatosan fejlődő rendszert.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!