Kérdéses lehet az idei évre tervezett országreklámok sorsa, mivel a Magyar Turizmus Rt. legutóbbi ülésén nem fogadta el az idei, csökkentett üzleti tervet, írja a Világgazdaság.
Vélhetően kevesebbet tud az idén hirdetni a Magyar Turizmus (MT) Rt., miután a marketingszervezet a tavalyi 9 milliárddal szemben idén 7,6 millárd forintból gazdálkodhat. A szűkösebb keret miatt a társaság elképzelései szerint előtérbe kerülhetnek olyan lehetőségek, mint például a study tourok, külföldi újságírók meghívása, pr-cikkek megjelentetése és rendezvények szervezése. A 25-30 százalékos csökkenés takarékos, ám hatékony eszközök felkutatását igényli.
Tavaly az év második felében az MT Rt. több vezető televíziós csatornán, így a CNN-en, a CNBC-n, a Sky Channelen, a Discovery Channelen népszerűsítette Magyarországot. Németországban, Ausztriában, Svájcban, Észak-Olaszországban és a skandináv államokban óriásplakáton invitálták az utazókat hazánkba. A mostani takarékosság ellenére mégis nagyszabású, 54 milliós kampányt indít az MT Rt. az EU országaiban április 1-jétől május 1-jéig, aminek kapcsán Magyarország mint új köszönti a tagországokat, és felhívja hazánkra a figyelmet.
Az Európa szépe, Laky Zsuzsa arcával megjelenő óriásplakátokat a kiemelt nemzetközi repülőtereken helyezik el. A Baumgartner Zsolttal tervezett együttműködés viszont várhatóan meghiúsul. Bár a Forma-1-es futam a hét végén indul, nincs megállapodás a sportoló és az MT Rt. között. Mint Galla Gábor, a marketingszervezet vezérigazgatója mondta, megszakadtak a tárgyalások, így nem lehet tudni, lesz-e megállapodás, írja a Világgazdaság.
Mégsem fogja hazánkat reklámozni Baumgartner
Kérdéses lehet az idei évre tervezett országreklámok sorsa, mivel a Magyar Turizmus Rt. legutóbbi ülésén nem fogadta el az idei, csökkentett üzleti tervet, írja a Világgazdaság.