A hír kapcsán Lipovecz Iván főszerkesztő úgy nyilatkozott, hogy a 23 éve piacon lévő hetilap vizuális megjelenése tíz éve változatlan, a design elfáradt. Az átalakítás nyomán a HVG szellősebb, levegősebb, a lap egésze színesebb lesz, ugyanakkor változatlan marad a rovatszerkezet és a címlappolitika.
A közéleti-gazdasági hetilap lay-out-jának áttervezéséről tavaly júniusban döntött a vezetőség, az arculat korszerűsítésére a Miamiban és Hamburgban önálló stúdiót vezető Mario R. Garcia amerikai laptervezőt kérték fel. Garcia nevéhez fűződik többek között a Die Zeit, az El Correo, az El Tiempo jelenlegi képének kialakítása. Az áttervezés költségeinek konkrét összegét Szauer Péter, a HVG Rt. vezérigazgatója nem nevezte meg, de hozzátette, hogy éppen referenciái miatt a Garcia-designstúdió igen költséges.
A közel 2,2 milliárd forint saját tőkével rendelkező HVG Rt. 2000-ben 4,36 milliárd, 2001-ben mintegy 5 milliárd forintos forgalmat realizált, listaáras hirdetési bevétele alapján a Népszabadság után a második helyet foglalja el a nyomtatott sajtóban.
Megújul a HVG
A Heti Világgazdaság (HVG) jelenlegi formájában ezen a héten jelenik meg utoljára. A következő szám során új arculattal kerül az utcára a lap.