A kiadó most úgy döntött, hogy a 100 ezres példányszámú, minden hónap utolsó hetében Budapest belvárosban és a tömegközlekedési csomópontoknál osztogatott ingyenes szórakoztató magazinjuk, az Ananász megjelenését is markánsabbá teszi.
A tervek véglegesítését olvasói és szakmai teszt előzte meg, az új arculatot minden megkérdezett egyöntetűen modernebbnek minősítette. A szerkesztőség belső erőforrásból oldotta meg a feladatot. Izbéki Gábor, a Metro hírújság és az Ananász magazin főszerkesztője a legfontosabb változásokat így összegezte: "A modern metszésű antikvák alkalmazásával a címrendszerben az internetes design hangulatát akartuk érzékeltetni. A többféle hasábszélességgel az oldalak tipográfiájának számtalan lehetőségre nyílik mód, s ezáltal jóval flexibilisebb a normál és kreatív hirdetési formák befogadására."
Izbéki elmondta, hogy a magazin tartalmi koncepciója változatlan maradt, talán némileg "nőiesedtek" a témák. "Az új forma az olvasói elvárások és a lappiaci trendek figyelembevételével készült, megőrizve azt a tipográfiai lépéselőnyt, ami a Metro kiadványainál megszokott: vagyis modern és dinamikus, ugyanakkor elegáns is." - tette hozzá a főszerkesztő.
Kapcsolódó anyagok:
Spanyolországban terjeszkedik a Metro újság
Írországot is meghódítaná a Metro újság
A Radiocafé marketingese átigazol a Metróhoz