Az MVM internetes felületének megújításával párhuzamosan a vállalati intranetben is jelentős változások zajlottak. A fejlesztés legnehezebb és leginkább erőforrás-igényes része a portálstruktúra és -dizájn megtervezése volt, melynél a dolgozók javaslatait is figyelembe vették – mondta el lapunknak Tringer Ágoston, a cég kommunikációs igazgatója.
A dolgozók szempontjából a legjelentősebb változás az integrált rendszerben a különböző típusú információk világosabb tagolása, ezen belül is a közérdekű közlemények központi helyre kerülése volt. Itt az őket érintő fontos eseményekről, változásokról értesülhetnek. Ezen túl az MVM intranet számos más információval is szolgál: például multimédiás anyagokat lehet letölteni a céges rendezvényekről.
A tartalommenedzsmentért a kommunikációs osztály felel. „Az intranet, és annak egyik eleme, a szerkesztőségi rendszer mindent egybevéve máris óriási előrelépés, mivel az automatizálás révén sokkal rugalmasabban követhetjük a változó igényeket, bővíthetjük a tartalmakat. Ráadásul mindezt a külső, internetes portállal azonos felületen, egységes rendszer keretében. Ez azonban még csak a kezdet: a portál számos további funkcióval bír, melyeket folyamatosan veszünk birtokba – hangsúlyozta a kommunikációs igazgató.
Molnár Anikó
Megújult energia az MVM új portálján
A közműszolgáltatók internetes öntudatra ébredésének jó példája a Magyar Villamos Művek friss portálja. Az egyszerű dizájn és a nagyvállalathoz méltóan tekintélyes mennyiségű tartalom alapos tervezésről árulkodik.