Azért esett a választásunk Maricarlára, mert tapasztalt modell, aki jó fényt vet a kollekcióra, fogalmazott Liv Asarnoj, a Hennes & Mauritz szóvivője. Az olasz lány ügynökségén keresztül a vállalat arról is megbizonyosodott, hogy egészséges életet élő modellel fognak együtt dolgozni, aki mentes a káros szenvedélyektől.
A főként fiatalok körében népszerű ruhalánc a múlt hónapban döntött úgy, hogy
megválik 31 éves modelljétől, s annak ellenére nem ő lesz az őszi-téli Stella McCartney által tervezett kollekció arca, hogy már néhány felvétel is elkészült. A lépésre azok után szántra rá magát a Hennes, miután kompromittáló felvételek láttak napvilágot Moss kisasszonyról a Daily Mirror hasábjain, amint kokaint szív.
A hölgy - akit azóta olyan jelentős cégek dobtak, mint a Chanel vagy a Burberry - bocsánatot kért viselkedéséért, noha a fogyasztás tényét nem vallotta be. Jelenleg egy amerikai klinikán kezelik.
A Stella McCartney nevével fémjelzett kollekció 22 ország 400 üzletében lesz kapható világszerte november 10-től. A svéd vállalat beismerte, már nincs rá idő, hogy mindenhol lecseréljék a posztereket a 25 éves Boscono képeivel.
Leginkább a televízióban hirdetünk, így a tv-reklámokban Mariacarla szerepel, míg a posztereken grafikákat alkalmaz a cég, nyilatkozta Asarnoj. "Egyszerűen kifutottunk az időből, miután felbontottuk a szerződést Moss-szal. Sokkal gyorsabb volt egy tv-reklám készítése", tette hozzá a szóvivő.