
A sportszergyártó óriás az átlagostól eltérő, megkapó hirdetéseiről ismert, ezért nem meglepő, hogy ezúttal is azt az utasítást adta reklámügynökségének, a ZenithOptimediának, hogy valami különleges és nem várt ötlettel álljon elő. Az ügynökség azonban állta a sarat és az általuk kidolgozott kreatív pontosan igazodott a Puma igényeihez, olyannyira, hogy a cég várakozásai szerint a mostani lesz a valaha futott legsikeresebb kampányuk.
Az alapötlet szerint a Puma által piacra dobott professzionálisan megtervezett "new stuff" (azaz új cuccok) sportcipők egyes részeit a természet ihlette formákhoz párosítják. A hirdetésekben így egy cipősarok kísértetiesen emlékeztethet a méhsejtek szerkezetéhez, vagy egy jó érett sajthoz. Így aztán a reklámszakemberek méheket és egereket használtak, hogy azok vezessék el a fogyasztókat a reklámokhoz. Ez akár szó szerint is értendő, mivel a reklám egyik kültéri mutációjában a londoni metróaluljáróban egerek "másznak" a plakátokon és azok felé, így kalauzolva az embereket a termékekhez.
De a kreatív analógia-ötletsor tovább folytatódik, és a különböző változatokban pillangók, hangyák, halak és szöcskék is feltűnnek a sportszerek mellett. A kampány már fut Németországban, Franciaországban és Olaszországban és a visszajelzések szerint a hirdetés kreatívja igencsak feladta a leckét a versenytársaknak. A számok mindenesetre a Pumát igazolják, mivel a kampány óta megnégyszereződött a "new stuff" termékeik forgalma.