A cég a The Sunday Times értesülése szerint az első "próbaáruházat", amelyben mindenféle fogyasztási cikket, például ruhát, elektromos berendezéseket, CD-t és DVD-t árulnak, néhány hónapon belül megnyitja, és ha a próbálkozás sikeres, az új hálózatot az egész országban elterjeszti.
Tim Mason, a Tesco marketing-igazgatója a vasárnapi brit lapnak megerősítette a tervet, mondván: a lehetőség "túl nagy ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyjuk".
A cikkben nem esik szó ugyanakkor arról, hogy a külföldön, többek között Magyarországon is számos szupermarketet üzemeltető cég Nagy-Britannián kívül is tervezi-e élelmiszer-kiskereskedelemmel nem foglalkozó, kizárólag fogyasztási termékeket forgalmazó áruházak nyitását. (MTI)
Kapcsolódó anyagok
Már nem az élelmiszerforgalom dominál az európai kiskereskedelemben
Valódi bevásárlókocsi segít az online Tescóban
Mellőzné az élelmiszert új áruházaiban a Tesco
Élelmiszert nem árusító, nem szupermarket jellegű nagyáruházak nyitását tervezi a Tesco, a legnagyobb brit élelmiszer-kiskereskedelmi hálózat.