2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az e-üzlettel kapcsolatos beruházások mértéke dinamikusan növekszik, ugyanakkor hatékonyságuk nehezen mérhető. A világháló ideális marketingterep, de hogyan maximalizálhatják a vállalatok minden egyes látogatás produktivitását, egyáltalán, hogyan ismerhetõ meg és számítható ki a felhasználó viselkedése?

Mindezek figyelembevételével a cégeknek a korábbiaknál nagyobb figyelmet kell szentelniük:

  • az ügyfelek megszerzésére és megtartására;

  • az összes e-kereskedelmi csatorna termelékenységének maximalizálására;

  • a marketingkampányok hatékonyságának javítására és

  • a tartalomszolgáltatás mélyebb rétegeinek megismerésére.


Elő a logfájlokkal!

A jó hír a rengeteg üzleti kihívás közepette az, hogy a világháló hatalmas mennyiségű mérhető adatot generál a felhasználók különböző tevékenységei nyomán, melyek segíthetnek a vállalatoknak megállapítani, tulajdonképpen hol is állnak. Ezeket az adatokat pedig könnyedén össze lehet gyűjteni a webforgalom naplófájljaiból és a tevékenységekről szóló jelentésekből.

De milyen eszközökre is van szükség ahhoz, hogy ezeket az adatokat intelligens módon, integráltan tudjuk kezelni az egységes ügyfélkép érdekében?

  • Egyetlen, ügyfélközpontú adattárházra, amely együvé gyűjt minden releváns információt ügyfélről és versenytársról, beleértve a piackutatóktól, illetve belső és külső forrásokból származó adatokat is.

  • Olyan adatbányászati technikákra, amelyek felfedik az ügyfél valódi arcát, továbbá valós képet adnak a termékekről és a kampányok eredményeiről.

  • Valós és csaknem valós idejű jelentésekre, kimutatásokra, amelyek révén gyorsan lehet adaptálni a változó piac trendjeit, illetve testre szabott válaszokat lehet adni az ügyfelek igényeire.


Ezen az eszközök a birtokában a webmenedzserek

  • optimalizálhatják a webet mint csatornát az egységes ügyfélképet szem előtt tartva;

  • célba vehetik a legjövedelmezőbb ügyfeleket;

  • testre szabott üzeneteket és hűségprogramokat dolgozhatnak ki az ügyfelek számára;

  • növelhetik annak valószínűségét, hogy az ügyfelek látogatásaiból végül vásárlás lesz;

  • növelheti a reklámbevételeket, mert a hirdetőknek tudja bizonyítani a honlap népszerűségét.




LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!