2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az elmúlt hetekben számos az online hirdetési piacra vonatkozó adat és előrejelzés látott napvilágot, amelyek között egymásnak részben ellentmondó számsorok is találhatóak.

A felhasználók költéseinek nagysága alapján az üzleti információt nyújtó szolgáltatók teszik ki a globális médiaipar legnagyobb részét: a vállalatok tavaly 69 milliárd dollárt költöttek világszerte üzleti információ vásárlására. A tanulmány szerint üzleti információt főként adott üzleti köröknek „gyártanak”, amit általában elektronikus úton adatbázisok felhasználásával terjesztenek. A konjunktúra várható élénkülésének köszönhetően 5-6 százalék körüli mértékben fognak növekedni az üzleti információkra fordított kiadások 2004-ben. A szélessávú internetszolgáltatás elterjedése a következő öt évben jelentősen javítja majd az üzleti adatbázisok széles körű továbbítását, új termékek megjelenését.

Hogy a kígyó biztosan a farkába harapjon, ahhoz a Periodical Publishers Association elemzése segít. Az ő felmérésük szerint ugyanis a döntéshozók sokkal szívesebben olvasnak hirdetést offline üzleti lapokban, mint az online médiákban. A reményt az adja meg, hogy - noha ez a csoport az interneten található információkat is elsősorban nyomtatva olvassa el - a vezetők 79 százaléka véli úgy, hogy az internet és az üzleti információk kiegészíthetik egymást.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!