Az első mérkőzéssel szemben, amelyre 2,221 millió rajongó volt kíváncsi, a visszavágót kevesebben nézték, a teljes lakosság körében 1 873 379 nézőt vonzott a képernyők elé. A hirdetők számára értékes 18-49 éves korosztályon belül a 1 001 725-en izgulták végig a meccset, ez a szám 48 százalékos közönségarányt hozott az RTL Klubnak (a hazai találkozó idején ez 51 százalék volt).
A Vodafone az idegenbeli mérkőzésre is folytatta a megkezdett btl kampányát, a cég 400 szurkolót vitt ki a mérkőzésre saját költségén, illetve további 100 zalaegerszegi drukker repülőjegyét fizette ki.
Mérsékeltebb nézettség a visszavágón
A ZTE és Manchester United közötti második mérkőzést némileg kevesebben nézték, ám 1 873 379 néző még így is igen nagy érdeklődést tükröz.