1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A ZTE és Manchester United közötti második mérkőzést némileg kevesebben nézték, ám 1 873 379 néző még így is igen nagy érdeklődést tükröz.

Az első mérkőzéssel szemben, amelyre 2,221 millió rajongó volt kíváncsi, a visszavágót kevesebben nézték, a teljes lakosság körében 1 873 379 nézőt vonzott a képernyők elé. A hirdetők számára értékes 18-49 éves korosztályon belül a 1 001 725-en izgulták végig a meccset, ez a szám 48 százalékos közönségarányt hozott az RTL Klubnak (a hazai találkozó idején ez 51 százalék volt).

A Vodafone az idegenbeli mérkőzésre is folytatta a megkezdett btl kampányát, a cég 400 szurkolót vitt ki a mérkőzésre saját költségén, illetve további 100 zalaegerszegi drukker repülőjegyét fizette ki.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!