1p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A kis cégek nagy többsége már érzi, hogy az értékesítés növelésére hasznos lenne alkalmaznia marketing eszközöket, ám a gyakorlati megvalósításig a legtöbben még nem jutnak el, s hiányosak az ismereteik arról, mi is a marketing - derül ki a MarketCom Tanácsadó Kft. tanulmányából, amelyet a Magyar Marketing Szövetség közreműködésével készített.

A spontán, nem tudatos marketing munkára utal az is, hogy a cégek igen kis hányada készít üzleti stratégiát, illetve annak részeként marketing tervet. A kisvállalkozások meglepően alacsony arányban végeztetnek piacfelméréseket, versenytárs-elemzéseket is.

A 2002. júniusában készült, telefonos megkérdezésen alapuló átfogó felmérés a hazai mikro-, kis-, és középvállalkozások körében a cégek marketinggel kapcsolatos aktivitását térképezte fel. A kutatás célja annak felmérése volt, hogy marketing szempontból mennyire felkészültek a hazai kis cégek a közelgő EU-s piaci csatlakozásunkra.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!