1p

A kis cégek nagy többsége már érzi, hogy az értékesítés növelésére hasznos lenne alkalmaznia marketing eszközöket, ám a gyakorlati megvalósításig a legtöbben még nem jutnak el, s hiányosak az ismereteik arról, mi is a marketing - derül ki a MarketCom Tanácsadó Kft. tanulmányából, amelyet a Magyar Marketing Szövetség közreműködésével készített.

A spontán, nem tudatos marketing munkára utal az is, hogy a cégek igen kis hányada készít üzleti stratégiát, illetve annak részeként marketing tervet. A kisvállalkozások meglepően alacsony arányban végeztetnek piacfelméréseket, versenytárs-elemzéseket is.

A 2002. júniusában készült, telefonos megkérdezésen alapuló átfogó felmérés a hazai mikro-, kis-, és középvállalkozások körében a cégek marketinggel kapcsolatos aktivitását térképezte fel. A kutatás célja annak felmérése volt, hogy marketing szempontból mennyire felkészültek a hazai kis cégek a közelgő EU-s piaci csatlakozásunkra.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!