2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az üzleti sikerhez jó termék, jó marketing és egy motivált ütőképes sales kell. Egyesek szerint, ha ez utóbbi megvan az előzőekre már nincs is igazán szükség. Kik ők, mit az igényelnek, mit akarnak elérni?

A sztárok nyerő négyese

A marketing frontvonalában dolgozó legjobbak munkájuktól elsősorban az életvitelben megnyilvánuló önérvényesítés lehetőségét várják. Elvárásuk az, hogy elképzeléseik szerint választhassanak életformát, a számukra tetsző életstílust élhessék. Önérvényesítési igényük alapvetően a fogyasztásban teljesedik ki. Az ezzel párhuzamosan jelentkező értékek - anyagi ellenszolgáltatás, a minőségi tárgyi, fizikai környezet - gyakorlatilag ezt erősítik. A függetlenség iránti vágy némiképp kilóg a sorból. Az önálló munkavégzés, a szabad döntéshozatal igénye, itt az öntudatos mester elvárása. Ez olyan érték, ami mindig jelen volt, de korántsem ilyen központi helyen. Az előresorolást a napi gyakorlat okozta. A siker egyéni teljesítményekhez kötődik és nem jön elő a cég, vagy a csapat támogatása.

A sztárok esetében ezek az értékválasztások nagyfokú hasonlóságot mutatnak. (A vezető értékeknél a szórások relatíve alacsony szintje azt jelzi, hogy közvéleményük nagyjából egységesen értékeli ezen értékek fontosságát.)

Felmerül a kérdés, hogy ez az értékrend a csak a legjobbaké, vagy általában a sales csapatok is így gondolkodnak.

A követő többiek

A többi sales-szesnél is a fogyasztással összefüggő, az élet anyagi oldalához kapcsolódó értékek, vezetnek. A változatosság, a munkával kapcsolatos verseny és a teljesítményigény előresorolása némiképp meglepő és egyben a társaságok számára optimizmusra okot adó tény. A derékhad nyitott az üzleti életet mozgásban tartó verseny iránt, az ezzel járó változatos történéseket igénylik, ez nem stressz, hanem örömforrás számukra.

Ez egyrészt annak köszönhető, hogy eleve olyanok pályázzák ezeket az állásokat, akik nyitottak a versenyszituációval, a kihívásokkal teli helyzetek iránt. Másrészt viszont a cégek ezeket az értékeket folyamatosan kommunikálják, szinte alternatívát nem ismerően erre tanítják, kondicionálják az egész társaságot. A vállalatok, tréningek sorát szervezik, amelyeken ezt sulykolják. Az erőfeszítés kétséget kizáróan beért.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!