2002. július 9. 13:27

Számos bizonyítékkal alátámasztották már, hogy az internet hatékony eszköz lehet a brand építésben. Ráadásul mind gyakrabban merül fel olyan eset, amely során a web a brand építés költséghatékony eszköze, amennyiben a cross-media kampány megfelelően kerül mérésre.

Az interaktivitás kihasználása

Az online hirdetések gyakran közelebb állnak a nyomtatott sajtóban megjelenőhöz, mint a tv reklámokhoz. Gondoljunk csak bele sem a nyomtatott, sem az online hirdetések nem képesek olyan erőteljes érzelmi reakciót kiváltani, mint a tv reklámok. A webnek azonban megvan az az előnye a nyomtatott anyagokkal szemben, hogy a felhasználóknak lehetőséget ad a számukra szükséges információk elérésére. Ezekkel az információkkal a tapasztalatok szerint sokkal jobban lehet ösztönözni, mint egy statikus hirdetéssel.

Az online kapcsolatok áttételei

Legyen az egy mini-site a kapcsolatokról vagy egy online játék az emberek belegabalyodnak az online közösségekbe. Ezek a társaságok és közösségek a virtuális térben a legkiválóbb terepe a hirdetőknek, hogy eljuttassák üzeneteiket vagy tapasztalatokat az emberi értékeléséről. Ilyen módon közvetítve üzeneteket, tapasztalatokat - akár online szponzorálás formájában is - rendkívül hatékonyan ismertethetjük meg a brand fő attribútumait, még akkor is, ha az online hirdetéseknek nincs meg az a bizonyos hatásmechanizmusuk.


Összefoglalva rendkívül sok dolgot kell még megtanulnunk a webről, az online hirdetések alapos ismeretének még csak a kezdetén tartunk. Az mindenesetre biztosnak tűnik, hogy azok akik az internetet, mint médiaeszközt használják a marketing munka során szignifikáns előnyhöz juthatnak azokkal szemben, akik mellőzik a médiumot.


Hitelre van szükséged?

Találd meg a legideálisabb kölcsönt az Mfor és a Bank360 közös kalkulátoraival! Ha kevesebb mint 5 millió forintra van szükséged, tucatnyi kedvező kamatozású személyi kölcsönt hasonlíthatsz össze a Személyi Kölcsön Kalkulátorral. Ha lecserélnéd a régit, vagy megtaláltad álmaid járgányát, egy olcsó autóhitellel akár már néhány napon belül a volán mögé ülhetsz az Autóhitel Kalkulátor segítségével. Nagyobb terveid vannak és több pénz kell? A lakásvásárlásra fordítható hitelek között hatalmasak az eltérések, ilyenkor érdemes csak igazán összehasonlítani az ajánlatokat! 

A Bank360 és az Mfor összegyűjtötte, hogy melyek január legkedvezőbb hitelei:

Ha jól jönne 1,5 millió forint, a Raiffeisen Bankot érdemes most felkeresni, mivel a személyi kölcsön 32 576 forintos törlesztőrészlet mellett lehet a tiéd 60 hónapos futamidővel. 3 millió forintra lenne szükséged autóvásárláshoz? A CIB Banknál már 60 654 forintos havi törlesztéssel igényelheted jövedelemérkeztetéssel. A K&H Banknál igényelhető lakáshitellel pedig 10 millió forintot vehetsz fel 20 éves futamidőre havi 53 283 forintos törlesztőrészlettel.

Másfajta kölcsönt keresel? Ez a kalkulátor segíthet megtalálni azt a hitelt, amit keresel.