2p

Számos bizonyítékkal alátámasztották már, hogy az internet hatékony eszköz lehet a brand építésben. Ráadásul mind gyakrabban merül fel olyan eset, amely során a web a brand építés költséghatékony eszköze, amennyiben a cross-media kampány megfelelően kerül mérésre.

Az interaktivitás kihasználása

Az online hirdetések gyakran közelebb állnak a nyomtatott sajtóban megjelenőhöz, mint a tv reklámokhoz. Gondoljunk csak bele sem a nyomtatott, sem az online hirdetések nem képesek olyan erőteljes érzelmi reakciót kiváltani, mint a tv reklámok. A webnek azonban megvan az az előnye a nyomtatott anyagokkal szemben, hogy a felhasználóknak lehetőséget ad a számukra szükséges információk elérésére. Ezekkel az információkkal a tapasztalatok szerint sokkal jobban lehet ösztönözni, mint egy statikus hirdetéssel.

Az online kapcsolatok áttételei

Legyen az egy mini-site a kapcsolatokról vagy egy online játék az emberek belegabalyodnak az online közösségekbe. Ezek a társaságok és közösségek a virtuális térben a legkiválóbb terepe a hirdetőknek, hogy eljuttassák üzeneteiket vagy tapasztalatokat az emberi értékeléséről. Ilyen módon közvetítve üzeneteket, tapasztalatokat - akár online szponzorálás formájában is - rendkívül hatékonyan ismertethetjük meg a brand fő attribútumait, még akkor is, ha az online hirdetéseknek nincs meg az a bizonyos hatásmechanizmusuk.


Összefoglalva rendkívül sok dolgot kell még megtanulnunk a webről, az online hirdetések alapos ismeretének még csak a kezdetén tartunk. Az mindenesetre biztosnak tűnik, hogy azok akik az internetet, mint médiaeszközt használják a marketing munka során szignifikáns előnyhöz juthatnak azokkal szemben, akik mellőzik a médiumot.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!