A most 10. alkalommal megrendezésre kerülő hazai EFFIE-re rekordmennyiségű nevezés érkezett, ami a szervezők szerint a verseny indulása előtti EFFIE workshopnak, a hatékony célzott kommunikációnak és az új weboldalnak köszönhető. Idén 45 ügynökség száll versenybe a díjakért.
A 11 meghirdetett kategóriából a legtöbb, 30 pályázat szolgáltatások kategóriában érkezett, de igen népszerű volt az élelmiszer (19), a fogyasztási cikkek (15) és a társadalmi célú kommunikáció (13) kategória is. Az ügynökségek által benyújtott pályázatok számát tekintve az OMD Hungary 8 nevezéssel vezeti a mezőnyt, őt követi a Grey Worldwide Hungary 7 pályázattal. Az ACG és a Young&Rubicam 5-5 nevezéssel szintén az élen jár, de BBDO Budapest, a DDB, az Initiative Media Hungary, a Lowe GGK, az MC Mediacompany Kft., a MEC és a PHD Hungary is jelentős, 4-4 nevezéssel méretteti meg magát a reklámhatékonyság hazai versenyén.
A 10 véletlenszerűen kiválasztott pályamű auditálását követő zsűrizést szeptember 8-9-én tartják a szervezők a kommunikációs iparág mintegy 90 jeles képviselőjének részvételével. A zsűrizésnek idén is a Sanoma Media Budapest biztosít helyszínt. A döntőbe jutott pályázók közzétételét követően az eredményhirdetésre október 14-én kerül sor a Nemzeti Színházban megtartott Díjátadó Gálaesten.
A hazai EFFIE-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.
mfor.hu