2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A hivatásos gépkocsivezetőként betölthető munkák nagy részének elengedhetetlen feltétele, hogy a jelölt előbb egy pályaalkalmassági vizsgálaton bizonyítsa, hogy alkalmas a feladat elvégzésére.

Maga a vizsgálat papír-ceruza tesztből, műszeres képességvizsgálatból és egy pszichológussal folytatott beszélgetésből áll. A tesztben kérdésekre kell válaszolniuk a jelölteknek, a műszeres képességvizsgálaton pedig különböző gépeken kell bizonyítaniuk, hogy reakcióidejük normális, képesek koncentrálni, mozgásuk rendezett és koordinált. A kedvezőtlen minősítést 15 munkanapon belül meg lehet fellebezni, ilyen esetekben új vizsgálatra hívják be a jelöltet. A bukási arány egyébként a PÁV I vizsgálatnál a legnagyobb, 50 % körüli, a PÁV II-nél 30, a többinél pedig öt százalék körül alakul – avat be a statisztikákba dr. Perczelné. Az EU-hoz történő csatlakozásra való felkészülés jegyében tanulmány készül a helyi rendszerekről, annak érdekében, hogy a hazai rendszer azokkal is összhangban legyen. Szeretnénk továbbá azt is elérni, hogy a közlekedési szabálysértésekkel kapcsolatban bővüljön a rendkívüli vizsgálatra kötelezettek köre, a PÁV vizsgálat legyen összhangban a pontrendszerrel, és az utánképzéssel is. A cél ugyanis mindannyiunk közös érdeke, el kell távolítani a forgalomból a renitensként viselkedő gépkocsivezetőket.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!