A 2002. évben futtatott kampányok kumulált adatbázisaiból olyan információk szűrhetőek le, melyek más forrásból nem elérhetőek és nagymértékben elősegítik a hatékony kreatív koncepcióalkotás, kivitelezés, valamint a médiatervezés munkálatait. 2002 év végére immáron a felhasználók több mint 36.6 %-a MS Explorer 6.0-át használt. Mindazonáltal a legelterjedtebb alkalmazás továbbra is az Explorer 5.x változatai (49.9%). A fennmaradó kisebbségben a Netscape 4.x, illetve az Explorer 4.x verizó szerepelnek közel azonos arányban (4%) az alternatív böngészők előtt (pl. Opera - 0.89%).
Az elemzett kampánystatisztikák fényében még mindig a MS Windows 98 a legnépszerűbb operációs rendszer (41%), a 2000, illetve az NT 35,2 - 14,2 arányaival szemben. Érdekes módon az elért felhasználók közel 5 %-a továbbra is Windows 95-el dolgozik. Az operációs rendszerekkel kapcsolatos adatok eredményeit célszerűbb nagyobb arányban a vállalati szféra elemzéseként tekinteni (az elérések jó része munkaidőben történt, ilyenkor a felhasználók meghatározó része munkahelyéről használja az internetet).
Az online marketinggel foglalkozó szakemberek számára fontos kérdés, hogy milyen képernyőfelbontásra optimalizálják a készítendő kreatív anyagokat. Az adatok fényében elmondható, hogy közel azonos 40-40 százalékos arányban találhatóak 800x600, illetve 1024x768-as képernyőfelbontások a felhasználók körében. A rendszer segítségével olyan további, a hatékony kampánytervezést elősegítő információk állnak rendelkezésre, mint pl. a napszakok, vagy hirdetésen tartózkodási idő és az átkattintási ráták korrelációja, illetve az egyedi felhasználók szokásai.
Mindenki Explorert használ
Az ActiveAgent Magyarország által alkalmazott online reklámkiszolgáló rendszer (AdServer) alapvető célzási, kiszolgálási és mérési funkciói mellett rengeteg technikai adattal is szolgál a kampányokkal elért internetezőkről.