Az AOL igazgatója számos egyéb fizetős szolgáltatás bevezetését is tervezi, amikből a vállalat hálózatának fejlesztését tervezik. A cég bizakodó, s reményeik szerint ezekkel az ajánlatokkal és szolgáltatásokkal sikerül megnyerni a hirdetőket egy jóval értékesebb, üzleti szempontból használhatóbb közönség számára.
Szponzor váltogatás
Miközben folynak a tárgyalások a napszakonkénti eladásról az AOL egy sor olyan lehetőséget fedezett fel, ami a TV szponzorálási modelleket tükrözi. Egy példán érzékeltetve: a vállalatnak lehetséges, hogy több szponzorja is akad egy adott programra. Ha ilyesmire kerülne sor, 4 hirdetőt 15 perces időközönként váltanának a képernyőn. A hirdetők meghatározott helyeket vásárolnak, s ezek a helyek egy program adott időszakában futnának. Ezáltal sokkal inkább meg lehet célozni a közönséget a hirdetéssel, s nagyobb az esélye annak, hogy el is érjük őket.
A tárgyalások már elkezdődtek a hirdetőkkel, kisebb, speciális területre korlátozva. Ezek közé tartozik a személyes pénzügyek területe, valamint a gyorséttermeké. Reményeik szerint novemberben már sorban állnak a hirdetők.
Mindenki új lehetőségeket keres a hirdetők elérése érdekében
A virtuális térben is mindent megtesznek a vállalatok, hogy a hirdetőknek újabb és újabb lehetőségekkel csábítsák az online marketinges eszközök felé. Az AOL a televíziós árazáshoz hasonlóan idősávokat kínál, az egyik vezető hazai online médiaügynökség az Active Agent pedig geotargetinggel csábítja a hirdetőket.