2p

A virtuális térben is mindent megtesznek a vállalatok, hogy a hirdetőknek újabb és újabb lehetőségekkel csábítsák az online marketinges eszközök felé. Az AOL a televíziós árazáshoz hasonlóan idősávokat kínál, az egyik vezető hazai online médiaügynökség az Active Agent pedig geotargetinggel csábítja a hirdetőket.

Az AOL igazgatója számos egyéb fizetős szolgáltatás bevezetését is tervezi, amikből a vállalat hálózatának fejlesztését tervezik. A cég bizakodó, s reményeik szerint ezekkel az ajánlatokkal és szolgáltatásokkal sikerül megnyerni a hirdetőket egy jóval értékesebb, üzleti szempontból használhatóbb közönség számára.

Szponzor váltogatás

Miközben folynak a tárgyalások a napszakonkénti eladásról az AOL egy sor olyan lehetőséget fedezett fel, ami a TV szponzorálási modelleket tükrözi. Egy példán érzékeltetve: a vállalatnak lehetséges, hogy több szponzorja is akad egy adott programra. Ha ilyesmire kerülne sor, 4 hirdetőt 15 perces időközönként váltanának a képernyőn. A hirdetők meghatározott helyeket vásárolnak, s ezek a helyek egy program adott időszakában futnának. Ezáltal sokkal inkább meg lehet célozni a közönséget a hirdetéssel, s nagyobb az esélye annak, hogy el is érjük őket.

A tárgyalások már elkezdődtek a hirdetőkkel, kisebb, speciális területre korlátozva. Ezek közé tartozik a személyes pénzügyek területe, valamint a gyorséttermeké. Reményeik szerint novemberben már sorban állnak a hirdetők.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!