A Dimension Data amely így a labdarúgók hivatalos üzleti megoldás szállítója címet szerezte meg, a jövőben a Manchester Customer Relationship Management (CMR) stratégiájáért felel. A megállapodás összege nem került napvilágra, de mélyen a zsebébe kellett nyúlni az IT cégnek, hogy olyan elitbe kerülhessen be, amelynek a tagjai a Vodafone, a Nike, a Budweiser, Pepsi és Lycos.
A hároméves szerződés alatt a cég és a klub szoros együttműködésének keretében kívánják fejleszteni a következő generációs üzleti megoldásokat, amely alkalmas lesz arra, hogy a világszerte 50 millió rajongóval rendelkező klub a szurkolókkal szorosabb kapcsolatba kerüljön, igényeiket jobban megismerje, és még hatékonyabb kommunikációt folytathasson velük.
Mindenkinek a Manchester United kell
Miközben itthon az egész ország a világ egyik legismertebb klubjának lázában ég, és tízezrek szeretnék látni Beckhaméket, addig otthon a vörös ördögök pénzügyeit intéző menedzserek a Dimension Dataval ütöttek nyélbe szpozori szerződést.