Az Európa legnagyobb, kétezer boltból álló cipő-kiskereskedelmi hálózatát üzemeltető, 12 országban, köztük Magyarországon is jelen lévő Deichmann csoport átszabja eddigi, alacsony árkategóriára koncentráló stratégiáját, s mostantól nagyobb hangsúlyt kapnak a márkás termékek. Az esseni családi tulajdonban lévő 21 ezer fős cég az arculatváltást a nemrégiben megvásárolt márkanevekre alapozza.
A magas minőséget képviselő saját márkájuk, a Borelli és a Medicus gyógycipők mellé idén májusba szerezték meg a Gallus férficipő- és Elefanten gyermekcipőmárkákat. Ez utóbbit már februártól lehet kapni a boltokban, jóval olcsóbb áron, de a megszokott minőségben, köszönhetően a portugál és szlovák beszállítóknak.
A csoport terjeszkedése tovább folytatódik: míg a tavalyi 2,2 milliárdos árbevétel hétszázalékos emelkedést takart, az idén tíz százalékost várnak, mivel míg a cég 2004-ben 90 millió pár cipőt értékesített, az idén ez az adat várhatóan 100 millió körüli lesz. Jövőre a cég Törökországban és Svédországban terjeszkedik, majd 2007-ben Horvátországot és Szlovéniát hódítja meg - írta az Világgazdaság.