A Metro 7 néven futó márkával a fiatal trendi nőket próbálja megcélozni a kiskereskedő lánc, olyan ruhákkal, amelyekben munkában és szórakozóhelyen is meglehet jelenni. A cég még ezen a területen sem adja fel üzletpolitikáját, hiszen a ruhadarabok ára tíz és harminc dollár között fog mozogni.
Egyes elemzők szerint a Wal-Mart a Target üzletlánctól - amely tradicionálisan "trendi" vásárlóknak kínálja áruit - próbál vevőket magához csalogatni. Erre Gail Lavielle, a Wal-Mart szóvivője elmondta, hogy a meglévő vásárlóknak akarnak valami olyat kínálni, ami "nélkülözhetetlen" számukra.
A cég tisztában van azzal, hogy sok pénzt és energiát pazarolhat feleslegesen, ha nem úgy sül el a reklámkampánya, hogy az a vásárlókat odacsalja az eddig kevéssé látogatott ruhaosztályára. Ezért nem bízta a véletlenre a dolgot, az új márka arcának egy Miss Universe-t Dayanara Torrest választotta és a Vouge magazinban mutatja be kollekcióját - írta a CNN.
Wal-Mart-nak nem ez az első próbálkozása, hogy divatos cikkeket kínáljon vásárlóinak. Mint ahogy az mfor.hu már megírta: A világ legnagyobb kiskereskedelmi áruházlánca, a Wal-Mart a Tommy Hilfiger divatcég akvizícióját tervezi. A felvásárlástól a Wal-Mart azt reméli, hogy nagyobb szeletet szakíthat majd ki a divatos ruhák piacából.