6. Nem szabad megakadályozni a honlapon elhelyezett szövegek másolását. Speciális HTML kódokkal elérhető, hogy a szövegeket ne lehessen másolni. Ezzel azonban több kárt okozunk magunknak, mint hasznot. A potenciális vásárlókat, ügyfeleket nem szabad megakadályozni abban, hogy elraktározzák, másolják, vagy e-mailben tovább küldjék a számukra fontos információkat.
7. Adjuk egyértelműen a látogatók tudtára, miért kérjük el e-mail címüket, mit adunk érte cserébe. Egyértelműen közölni kell, mi történik az összegyűjtött címekkel, illetve hogy hogyan lehet leiratkozni a címlistáról.
8. A "karrier" oldalon akkor is érdemes magasan kvalifikált munkavállalók jelentkezését gyűjteni, amikor nincs éppen felvétel. A meghirdetett munkakörök pontos megnevezése, részletes leírása, a lehetséges fizetés nagyságrendjének közzététele komoly segítséget jelent a jelentkezők számára.
9. A honlapnak feltétlenül tartalmaznia kell a legfrissebb céges híreket (új termékek, kinevezések, díjak, sajtóközlemények) listáját. A friss hírek láttán érezheti a látogató, hogy a vállalatnál állandóan történik valami.
10. Időről időre feltétlenül kell néhány keresést végezni a honlapon. Gyakran a kereső finomhangolásával jobb eredmény javítható az eredmény. A lassú, gyenge eredményeket produkáló kereső sokat ronthat az egész honlap megítélésén.
Mitől működik a honlap?
A "vállalati honlap" néven emlegetett, látszólag egyszerű feladványra többféle megoldás kínálkozik. Bár a legelterjedtebb, marketinges közelítés a nyomtatott brosúrából indul ki, gyakran ennél sokkal működnek az internetes ügyfélszolgálati funkciót az előtérbe helyező honlapok.