2p

A Mitsubishi kizárólagos vezérképviseletét ellátó MM Import Kft. ügyvezető igazgatói pozícióját 2005. április elsejével Kovács Tamás tölti be. A nemrégiben létrejött cég új vezetője másfél százalékos piaci részesedés megszerzését tűzte ki célul.

Az MM Import a Mitsubishit a három legkedveltebb japán márka közé szeretné emelni, mondta Kovács. A márka szolgáltatási színvonalának javítása és a kereskedői hálózat támogatása céljából a cég létrehozott egy alkatrész-raktárbázist Budapest mellett, ezenfelül bővítik az országot lefedő hálózatot. "Az első évben 1-1,5 százalékos piaci részesedést kívánunk elérni" - tette hozzá a vezető.

Kovács Tamás korábban a Peugeot oroszországi kereskedelmi igazgatójaként a francia cég ottani márkaképviseletének és kereskedői hálózatának a megszervezésében vett részt, 2001 és 2003 között pedig ugyanezen cégnél Mexikóban látott el kereskedelmi, valamint marketing vezetői feladatokat. A 38 éves, a magyaron kívül három nyelven is beszélő igazgató autóértékesítési szakmai tapasztalatai 1993-ig nyúlnak vissza, derül ki a lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményből.

Menedzsment Fórum

Kacsolódó anyagok:
Már nem sláger az amerikai autópiacon a német gyártmány
A cseh főnököknek a Skoda az unikum
Carlos Ghosn, a tízmilliárd dolláros menedzser

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!