Az MM Import a Mitsubishit a három legkedveltebb japán márka közé szeretné emelni, mondta Kovács. A márka szolgáltatási színvonalának javítása és a kereskedői hálózat támogatása céljából a cég létrehozott egy alkatrész-raktárbázist Budapest mellett, ezenfelül bővítik az országot lefedő hálózatot. "Az első évben 1-1,5 százalékos piaci részesedést kívánunk elérni" - tette hozzá a vezető.
Kovács Tamás korábban a Peugeot oroszországi kereskedelmi igazgatójaként a francia cég ottani márkaképviseletének és kereskedői hálózatának a megszervezésében vett részt, 2001 és 2003 között pedig ugyanezen cégnél Mexikóban látott el kereskedelmi, valamint marketing vezetői feladatokat. A 38 éves, a magyaron kívül három nyelven is beszélő igazgató autóértékesítési szakmai tapasztalatai 1993-ig nyúlnak vissza, derül ki a lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményből.
Menedzsment Fórum
Kacsolódó anyagok:
Már nem sláger az amerikai autópiacon a német gyártmány
A cseh főnököknek a Skoda az unikum
Carlos Ghosn, a tízmilliárd dolláros menedzser
Mitsubishi-reneszánszt ígér az MM Import Kft. új vezére
A Mitsubishi kizárólagos vezérképviseletét ellátó MM Import Kft. ügyvezető igazgatói pozícióját 2005. április elsejével Kovács Tamás tölti be. A nemrégiben létrejött cég új vezetője másfél százalékos piaci részesedés megszerzését tűzte ki célul.