A neo feladata a stratégiai tervezéstől a kivitelezésig minden lépést magában foglalt: úgymint koncepciófejlesztés, game designing, kampánykreatívok gyártása, blogos tartalomfejlesztés, social médiás bevezetés és SM-menedzsment, kiegészítve közösségeken belüli víruskampánnyal és gerillaaktivitással.
A Mizo márkajelenlét elsődleges platformja a brandsite mellett a tejmárka Facebook oldala, ahol egy promóciós applikáció található. A nyereményjáték a Foltfoglaló nevet viseli, és a játékosok edukációját célozza. Emellett a YouTube-on létrehozott márkacsatornán nézhető meg az az infografika, mely játékosan meséli el, milyen úton kerül a tej a család asztalára. A tejjel kapcsolatos egyéb érdekességek, tévhitek, humoros tartalmak pedig a Tejblogon olvashatók.
A másik kampányoló márka, a Mizo Boci fő platformja egy játéksite, melynek célja, hogy a fiatal célcsoport minél több időt töltsön márkakörnyezetben. Az oldal két játékkal indult, és folyamatosan bővül.
mfor.hu