2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Játéksite, infografika, tejblog és Foltfoglaló Facebook-alkalmazás: innovatív elemeket használ a Sole-Mizo a most indult digitális kampányában, melyet a Neo Interactive készített a tejipari cégnek. Ez a Mizo első komoly aktivitása az interneten.

A neo feladata a stratégiai tervezéstől a kivitelezésig minden lépést magában foglalt: úgymint koncepciófejlesztés, game designing, kampánykreatívok gyártása, blogos tartalomfejlesztés, social médiás bevezetés és SM-menedzsment, kiegészítve közösségeken belüli víruskampánnyal és gerillaaktivitással.  

A Mizo márkajelenlét elsődleges platformja a brandsite mellett a tejmárka Facebook oldala, ahol egy promóciós applikáció található. A nyereményjáték a Foltfoglaló nevet viseli, és a játékosok edukációját célozza. Emellett a YouTube-on létrehozott márkacsatornán nézhető meg az az infografika, mely játékosan meséli el, milyen úton kerül a tej a család asztalára. A tejjel kapcsolatos egyéb érdekességek, tévhitek, humoros tartalmak pedig a Tejblogon olvashatók.

A másik kampányoló márka, a Mizo Boci fő platformja egy játéksite, melynek célja, hogy a fiatal célcsoport minél több időt töltsön márkakörnyezetben. Az oldal két játékkal indult, és folyamatosan bővül.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!