A mobilcég olyan "bevásárló utcát" alakított ki különböző "árusokkal", amelyekre alapvetően akkor lehet szükség, mikor a hagyományos üzletek már zárva vannak, így zenei boltok (HMV), csokoládé (Thorntons), illetve alkohol árusítók (Oddbins) találhatóak meg a Vodafone Live Shoppingban.
A Vodafone áruházában a felhasználók képekkel és leírásokkal bemutatott termékek között válogathatnak, hitelkártyával fizethetnek és a megvásárolt terméket az általuk megadott címre kérhetik kiszállítani.
A mobil kereskedelem Európában még nem olyan népszerű, mint Ázsiában, de a Vodafone Live 2003 első negyedévében regisztrált 220 000 felhasználójával talán ez a különbség szűkülhet.
Mobil áruházat nyitott a Vodafone
M-Commerce, vagyis mobil telefonon működő bevásárló központot hozott létre a Vodafone Nagy-Britanniában, Vodafone Live Shopping néven.