2p

A Yahoo portál a mobil tartalmak szélesebb körű terjesztése, a felhasználók körének bővítése mellett a hirdetők kedvére is próbál tenni az új csatorna segítségével. Eddig már három kampányt is indított WAP-portálján keresztül, melyekben szolgáltatásai mellett szponzorait is népszerűsíti.

Ezen a héten a Yahoo szerződést kötött a Nextellel, amely egyik lépése annak a folyamatnak, melynek során az internetes cég kiterjesztette mobil tartalomszolgáltatását az összes nagyobb amerikai szolgáltató hálózatára: ezek közé tartozik a Sprint, a Nextel, a Verizon, a Cingular és a T-Mobile. A Nextel hálózatának köszönhetően a Yahoo tartalmai, beleértve a marketingkampányokat is, a legtöbb amerikai előfizető számára elérhetővé válnak, amennyibe van adatforgalmi hozzáférésük.

[ajanlo=87][igazitas=left/]Jelenleg a mobil Messenger alkalmazás és a Cingular vezeték nélküli szolgáltatásának reklámja fut a portálon. Korábban a Warner Brothers "Ocean 12" című filmje kampányának biztosított mobil reklámfelületet a Yahoo. A platform egyelőre nem ad lehetőséget a speciális célcsoportnak szánt reklámok célba juttatására, és nem ad ki semmilyen demográfiai adatot az elérni kívánt ügyfelekről.

Tudvalevő ugyanakkor, hogy a hirdetők ezzel a módszerrel elsősorban a fiatalabb közönséget szeretnék megcélozni. Saját bevallásuk szerint a programmal mindannyian meg vannak elégedve, bár pontos adatokat az oldalletöltésre vonatkozóan nem hoztak nyilvánosságra.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!