Ezen a héten a Yahoo szerződést kötött a Nextellel, amely egyik lépése annak a folyamatnak, melynek során az internetes cég kiterjesztette mobil tartalomszolgáltatását az összes nagyobb amerikai szolgáltató hálózatára: ezek közé tartozik a Sprint, a Nextel, a Verizon, a Cingular és a T-Mobile. A Nextel hálózatának köszönhetően a Yahoo tartalmai, beleértve a marketingkampányokat is, a legtöbb amerikai előfizető számára elérhetővé válnak, amennyibe van adatforgalmi hozzáférésük.
[ajanlo=87][igazitas=left/]Jelenleg a mobil Messenger alkalmazás és a Cingular vezeték nélküli szolgáltatásának reklámja fut a portálon. Korábban a Warner Brothers "Ocean 12" című filmje kampányának biztosított mobil reklámfelületet a Yahoo. A platform egyelőre nem ad lehetőséget a speciális célcsoportnak szánt reklámok célba juttatására, és nem ad ki semmilyen demográfiai adatot az elérni kívánt ügyfelekről.
Tudvalevő ugyanakkor, hogy a hirdetők ezzel a módszerrel elsősorban a fiatalabb közönséget szeretnék megcélozni. Saját bevallásuk szerint a programmal mindannyian meg vannak elégedve, bár pontos adatokat az oldalletöltésre vonatkozóan nem hoztak nyilvánosságra.
Menedzsment Fórum
Mobil marketingben erősítene a Yahoo
A Yahoo portál a mobil tartalmak szélesebb körű terjesztése, a felhasználók körének bővítése mellett a hirdetők kedvére is próbál tenni az új csatorna segítségével. Eddig már három kampányt is indított WAP-portálján keresztül, melyekben szolgáltatásai mellett szponzorait is népszerűsíti.