3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A nyári szezonban a McDonald's, a Masterfoods és a nagy üdítőital-gyártó, a Coca-Cola is mobilmarketing kampányt fontolgat az Egyesült Államokban. A reklámokkal nemcsak csengőhangjaink számát növelhetjük, de akár szemészeti tanácsadást is kaphatunk.

[ajanlo=284][igazitas=left/]Egyre több nagyvállalat ismeri fel a mobilmarketingben rejlő lehetőségeket és célozza meg nyári kampányával a televíziónézők és internetezők mellett a mobilfelhasználókat is. Az olyan nagy nevek, mint a McDonald's, a Masterfoods, a Timex, a Coca-Cola Co., a Heineken vagy a Johnson & Johnson promócióikban mobiljátékokkal, különböző csengőhangokkal és sorsolásokkal akarják magukhoz édesgetni a gyanútlan amerikai fogyasztót, írja az AdAge.

A filmgyártók már felfedezték a mobiltelefon nyújtotta lehetőségeket. A Batman-rajongók a legújabb alkotás - a hazánkban is vetítésre kerülő Batman Begins (Batman kezdődik) - egyik szereplőjével vívhatnak virtuális csatát telefonjukon, de vásárolhatnak csengő hangot vagy hátteret is telefonjuk képernyőjére.

A tavalyi óvatos próbálkozások után idén nyáron már több vállalat is ötvözi a hagyományos reklám módszereket és a mobil nyújtotta lehetőségeket. A Masterfoods 60 millió cukorkás zacskóján szerepel az a kód, amit visszaküldve sorsoláson lehet részt venni. A válaszadók fele szöveges üzenetben küldte vissza a kódot a vállalat részére. A Coca-Cola mobiljátékokon töri a fejét, a Heineken pedig már el is kezdte SMS játékát, amivel többek között az általa szponzorált nyári koncertekre lehet jegyet nyerni.

Néhány hirdető azonban úgy tűnik, túllőtt a célon. A Johnson & Johnson szemvizsgálatra váró betegeket próbál megcélozni nem mindennapi kampányával. A rendelőben elhelyezett poszter felkéri a várakozókat, hogy küldjék el a "MYEYE" (az én szemem) kódot egy adott telefonszámra. 15 percen belül, mikor a várakozó sorra kerülne, egy emlékeztető üzenet érkezik arról, hogy ne felejtsük el az orvost kifaggatni a legújabb Johnson & Johnson lencsékről. A cég nem kommentálta a hirdetést.

Annak ellenére, hogy a mobilmarketing folyamatosan terjed még kevés reklámirodát találni, mely segítséget tudna nyújtani a vállalatoknak egy-egy kampány megtervezésében, állítják a késztermék-előállítók. Mivel fiatal piacról van szó, az irodák még nincsenek tisztában a méretekkel és a lehetőségekkel, pedig a mobilmarketing egyre nagyobb szeletet kér magának a reklámtortából.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!