A szervezet az elkövetkező hónapok során több kutatási projekten fog dolgozni, melyek során átfogóan vizsgálja a fogyasztók hosszú távú reakcióját a mobil médium használatára, valamint azt a kérdést, hogy hogyan lehet hatékonyan kontrollálni az olyan kulcstémákat, mint az adatvédelem és a visszaélések.
A Mobil Marketing Szövetség az új szervezet első közgyűlését 2002. január 28-án tartja Londonban, melyet kétnapos szakmai konferencia követ "Mobile Marketing & Advertising címmel az IBC brit konferenciaszervező rendezésében. A konferencia fő témája a mobil eszközökön alkalmazható marketingtevékenység és ennek megvalósítása a fogyasztói hűség növelése érdekében; az előadók pedig neves vállalatok, mobilszolgáltatók, tartalomszolgáltatók és reklámügynökségek felsővezetői.
A Mobil Marketing Szövetség tagsági előnyeiről és feltételeiről további információt nyújt a Voxline a 471-9999 telefonszámon vagy a [email protected] email címen.
Mobilreklámra szövetkeztek
A mobilreklám iparág világszervezete Londonban bejelentette, hogy idén januártól Mobile Marketing Association (MMA) néven folytatja működését. Az új globális szakmai szervezet európai elnöke és közép-kelet-európai igazgatója egyaránt ígéretesnek értékeli az MMA perspektíváit.