2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A mobilreklám iparág világszervezete Londonban bejelentette, hogy idén januártól Mobile Marketing Association (MMA) néven folytatja működését. Az új globális szakmai szervezet európai elnöke és közép-kelet-európai igazgatója egyaránt ígéretesnek értékeli az MMA perspektíváit.

A szervezet az elkövetkező hónapok során több kutatási projekten fog dolgozni, melyek során átfogóan vizsgálja a fogyasztók hosszú távú reakcióját a mobil médium használatára, valamint azt a kérdést, hogy hogyan lehet hatékonyan kontrollálni az olyan kulcstémákat, mint az adatvédelem és a visszaélések.

A Mobil Marketing Szövetség az új szervezet első közgyűlését 2002. január 28-án tartja Londonban, melyet kétnapos szakmai konferencia követ "Mobile Marketing & Advertising” címmel az IBC brit konferenciaszervező rendezésében. A konferencia fő témája a mobil eszközökön alkalmazható marketingtevékenység és ennek megvalósítása a fogyasztói hűség növelése érdekében; az előadók pedig neves vállalatok, mobilszolgáltatók, tartalomszolgáltatók és reklámügynökségek felsővezetői.

A Mobil Marketing Szövetség tagsági előnyeiről és feltételeiről további információt nyújt a Voxline a 471-9999 telefonszámon vagy a [email protected] email címen.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!