Az ügylettel az USA harmadik legnagyobb mobilcége, a Sprint szeretné kiszélesíteni a bevételének több mint felét adó mobilszolgáltatását, hogy kompenzálja a vezetékes előfizetők lemorzsolódását. A Time Warner pedig a kábelpiacon 2003-ban elvesztett 16 ezer ügyfele helyett szeretne mobilelőfizetőket szerezni. A Sprinttel való együttműködés a remények szerint 200 ezer új ügyfelet jelenhet a kábeldivízió számára.
2005-ben várhatóan a legtöbb társaság a mobilüzletbe is belekezd majd, de a saját hálózat kiépítése helyett egy már létező szolgáltató viszonteladójaként szállnak be a piaci szegmensbe. A Sprint például már más vállalatokkal is kötött hasonló egyezséget: a brit Virgin-csoporttal, valamint a Nextel Boost Mobile-lal is együttműködik, írja a Napi Gazdaság.
Mobilszolgáltatással színesítené palettáját a Time Warner
A világ legnagyobb médiacsoportja, az amerikai Time Warner tárgyalásokat folytat a Sprint Corp. mobilcéggel, amelynek hálózatán maga is mobilszolgáltatást nyújtana, írja a Napi Gazdaság.