1p

A Nemzetközi Public Relations Szövetség 2002-es Oscar-díjátadóján az idei évben kettőre emelkedett a győztesek között a magyar ügynökségek száma.

A Nemzetközi Public Relations Szövetség 2002-es Oscar-díjátadóján az idei évben kettőre emelkedett a győztesek között a magyar ügynökségek száma, miután a Pepper is elsőként végzett kategóriájában az Unicef-fel közösen szervezett "Apró az aprókért" kampánnyal.

A 94 ország vezető kommunikációs szakembereit tömörítő Nemzetközi Public Relations Szövetség (International Public Relations Association, IPRA) a szakma Oscar-díjának számító Golden World díjat adományozott a társadalmi célú kampányok kategóriában az „Apró az Aprókért” program szervezéséért a Pepper-nek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!