Kiemelkedő boom jellemzi a két vendéglátó országot. Koreában 34, Japánban 21 százalékkal nagyobb forgalmat mértek a tévé-eladásoknál a múlt év hasonló időszakával szemben. A kereslet ott is különösen a nagy képernyős készülékek, továbbá a video projektorok iránt nőtt meg. Kínában sajátosan alakul a tévé-piac. Annak ellenére, hogy az ország válogatott labdarúgói most először vettek részt világbajnokságon, tavalyhoz hasonlítva értékben mindössze 2, mennyiségben pedig 9 százalékkal több tévét vettek. Ennek okát a GfK Ázsia azzal magyarázza, hogy Kínában a televízió-kereskedelem az elmúlt öt év során olyan mértékben felfutott, hogy a piac telítődött, mégpedig jobbára új készülékekkel.
Az egy főre jutó nagyobb vásárlóerővel rendelkező ázsiai országokban, Szingapurban és Hong Kong-ban az eladások növekedésén belül erősen megnőtt a kereslet a csúcstechnológiát képviselő televíziók iránt. A fenti szöveg vagy bármely részlete szabadon közölhető. Ezt a GfK Piackutató Intézet honoráriumigény nélkül bocsátja a szerkesztőség rendelkezésére.
Nagy foci - több tévé
A labdarúgó VB évében megugrott a kereslet a nagy képernyős televíziók iránt. Az eladott mennyiségből a 65 centiméteres és nagyobb képátmérőjű készülékek aránya tíz százalékkal nőtt április-májusban az előző két hónap forgalmához képest. Még nagyobb, 20 százalék a növekedés aránya a tavalyi negyedik-ötödik hónap értékesítéséhez képest, derül ki a GfK Piackutató Intézet felméréseiből.