Ma Magyarországon a 15 éven felüli lakosság mintegy negyede használ rendszeresen testápolót. A 15-39 éves lakosság felülreprezentált a termékcsoportot kedvelők körében, akik elsősorban alkalmi és átlagos fogyasztók. Az intenzív használóknál megnő a szerepe az 50-59 éves korcsoportnak.
[ajanlo=538][igazitas=right/]Összefüggés mutatható ki a női életmód lapok és a testápoló használat között. Ez azt jelenti, hogy az ilyen magazinokat olvasó hölgyek az átlagnál nagyobb arányban használnak ilyen készítményeket.
A krémekkel élő férfiak leginkább számítástechnikai lapokat olvasnak. A sportlapok "hódolói" között szintén szép számban megtalálhatók a készítmények kedvelői.
A testápoló szerek használói az átlagnál elfogadóbbak a reklámokkal szemben, ráadásul szórakoztatóbbnak tartják a szpotokat. Ők azok, akik az országos átlagnál nagyobb arányban gondolják úgy: a hirdetések fontos információkat hordoznak és megkönnyítik a különböző termékek és szolgáltatások közötti választást. Saját bevallásuk szerint a reklámok hatással vannak arra, milyen termékeket használnak.