2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Minden negyedik honfitársunk használ testápoló szereket, átlag feletti a termékek fogyasztóinak az aránya a fiatalok körében – állítja a GfK Hungária Piackutató Intézet és a Szonda Ipsos első féléves felmérése.

Ma Magyarországon a 15 éven felüli lakosság mintegy negyede használ rendszeresen testápolót. A 15-39 éves lakosság felülreprezentált a termékcsoportot kedvelők körében, akik elsősorban alkalmi és átlagos fogyasztók. Az intenzív használóknál megnő a szerepe az 50-59 éves korcsoportnak.

[ajanlo=538][igazitas=right/]Összefüggés mutatható ki a női életmód lapok és a testápoló használat között. Ez azt jelenti, hogy az ilyen magazinokat olvasó hölgyek az átlagnál nagyobb arányban használnak ilyen készítményeket.

A krémekkel élő férfiak leginkább számítástechnikai lapokat olvasnak. A sportlapok „hódolói” között szintén szép számban megtalálhatók a készítmények kedvelői.

A testápoló szerek használói az átlagnál elfogadóbbak a reklámokkal szemben, ráadásul szórakoztatóbbnak tartják a szpotokat. Ők azok, akik az országos átlagnál nagyobb arányban gondolják úgy: a hirdetések fontos információkat hordoznak és megkönnyítik a különböző termékek és szolgáltatások közötti választást. Saját bevallásuk szerint a reklámok hatással vannak arra, milyen termékeket használnak.

Menedzsment Fórum

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!