Az idei ünnepi szezonban, novemberben és decemberben 15,1-15,5 milliárd dollárra tehető az amerikai internetes vásárlások összértéke. 2003-ban 12,3 milliárd dollárt költöttek el az USA-ban a vevők az online üzletekben. A comScore 23-25 százalékos növekedést predikál, az online utazási irodák és az online aukciós cégek forgalmát kihagyva az elemzésből.
[ajanlo=84][igazitas=left/]A teljes évre vonatkozó netes üzleti forgalom is biztatóan alakul: 2003-ban 52,9 milliárd dollár értékben rendeltek meg a látogatók cikkeket az interneten, 2004-ben viszont már 65,8-66,2 milliárd dollárt költöttek el ugyanitt. Hasonló a növekedés a teljes évet nézve, mint az év végi időszakban: az online kereskedők bevétele mintegy egynegyedével nőtt.
Jóval merészebb növekedést jósol a JupiterResearch kutatóintézet, mely az USA-ban 21,6 milliárd dolláros online forgalmat jelez előre, azonban az elemzésben a netes aukciók és utazási irodák bevételét is figyelembe veszi.
(Menedzsment Fórum)
Negyedével nőhet az online karácsonyi költés az USA-ban
A comScore előrejelzése szerint, melyet az eMarketer cikke idéz, 25 százalékkal nagyobb forgalom várható az internetes eladások terén 2004 év végén, mint a tavalyi év hasonló időszakában.