Az új pénzügyi év első negyedévében 7 százalékkal esik majd vissza ennek a reklámtípusnak a részaránya, állítja a cég, mely a szigetországban a Heart 106.2 FM rádió tulajdonosaként maga is érintett a hirdetési bevételek alakulásában. A Chrysalis elemzése szerint puhulni fog a piac, és a reklámozók némileg elfordulnak a médiumtól.
A korábbi előrejelezések inkább a rádióreklám térnyerését mutatták fel, ezért is érdekes ez a most közreadott elemzés. A bevételek növekedése nem várható 2005 elején, ami azért is szomorú a rádiós piacra nézve, mert a kereskedelmi adók hallgatottsági adatai jelenleg is kiábrándítóak Nagy-Britanniában.
Nehéz évkezdet vár a rádiókra Nagy-Britanniában
A Chrysalis brit médiavállalat előzetes kutatásai azt mutatják, 2005 elején visszaesik a rádiós hirdetések részesedése a reklámtortából.