A cég előrejelzése szerint az adózás előtti profitjuk 106 millió euró lesz, ami némileg meghaladja a korábbi 100 milliós várakozást. Ha a tavalyi adatokhoz viszonyítjuk az idei előrejelzéseket, akkor viszont igen jelentős fejlődésnek néz elébe a cég. Egy éve a részvényenkénti nyereség 2,58 euró volt, míg idén 4,7 eurót várnak. Az értékesítés is 48 százalékkal bővül a cég véleményeszerint.
Úgy tűnik minden régióban sikerül növelni eladásainkat, ami örvendetes, hogy Európában és az USA-ban az átlagosnál is jobban mondta a cég CEO-ja Jochen Zeitz. Zeitz és csapata azt a célt tűzte maga elé, hogy a Puma megkopott imázsát újjáélessze, ennek megvalósítása során a fiatalabb generációt célozták meg. Szponzorációs szerződéseik során pedig a női tenisz első számú játékosát Serena Williamst és az olasz labdarúgás egyik legnépszerűbb csapatát a Laziot nyerték meg.
Az adatok érdekessége, hogy a nagy rivális az Adidas, épp a múlt hónapban növelte a második negyedéves előrejelzéseit az amerikai piacra vonatkozó előrejelzéseit, annak köszönhetően, hogy egyre több fiatal városi amerikai vásárol sportfelszerelést. Az adatok alapján az amerikai piacon a német cégek újra előretörtek, miközben a hazai gyártók értékesítései visszaestek. Erről tanúskodik, hogy az amerikai riválisok a Pumával és az Adidas-szal szemben gyengébb piacról számoltak be. Mind a Footstar, mind a Finish Line csökkentette nyereség-előrejelzését, az ok az iskolás korosztály körében gyengébb értékesítési adatok.
Nekirugaszkodik a Puma
A második legnagyobb német sportszergyár a kedvezőbb európai és amerikai értékesítési adatoknak köszönhetően felfele módosította éves előrejelzését.