A magyar kismamák tudatosan választanak termékeket gyermekeik számára, és részletes információkat szereznek be döntésük előtt. A reklám alapján csupán kis részük vásárol, állítja egy hazánkban készült, aktuális felmérés.
A magyar kismamák több mint 40 százaléka támaszkodik a gyermekorvos, a védőnő vagy egy másik kismama véleményére, amikor gyermeke számára fontos terméket választ. Mindeközben alig több mint 20 százalékuk dönt a hirdetések alapján, derül ki a Nestlé Hungária Kft. megbízásából készített országos telefonos kutatás lapunkhoz eljuttatott eredményéből.
A legtöbben (29 százalék) gyermekorvosuk ajánlására kezdték a probiotikumokat tartalmazó tápszerek alkalmazását, míg 8,6 százalékuk a védőnő, 5 százalékuk pedig egy másik kismama javaslatára próbálta ki a termékeket. Nem véletlen, hiszen az elégedett kismamák rendszeresen ajánlják az általuk használt termékeket más kismamáknak is, állítja a tanulmány.
A felmérés az élelmiszeripari cég bifidusz baktériumtörzseket tartalmazó elválasztási csecsemőtápszereivel kapcsolatban készült, és a kismamák tájékozottságát, illetve tájékozódási szokásait igyekezett felmérni.
(Menedzsment Fórum)
Nem dől be a reklámoknak a hazai kismamák többsége
A hazai kismamák tudatosan választanak termékeket gyermekeik számára, és részletes információkat szereznek be döntésük előtt. A reklám alapján csupán kis részük vásárol, állítja egy hazánkban készült, aktuális felmérés.