2p

A Stadler Bussnang AG legnagyobb magyar alvállalkozója, a Ganz Transelektro Közlekedési Rt. szerint a konszernnak nincs szándékában visszalépni az elővárosi motorvonat tendertől. Ezt a lehetőséget a MÁV Rt. sem ajánlotta fel a cég számára.

Mint ismert, a MÁV igazgatósága március 18-án döntött arról, hogy a Ganz Transelektro-Stadler nyerte a vasúttársaság 2004-ben 30+30 villamos motorvonat szállítására és karbantartására kiírt kétfordulós pályázatát.

A Közbeszerzések Tanácsának Közbeszerzési Döntőbizottsága (KDb) később ideiglenes intézkedést hozott, mellyel a jogvita befejezéséig megtiltotta a MÁV-nak, hogy aláírja a svájci-magyar konzorciummal a szerződést. A KDb intézkedésére azután került sor, hogy a tenderen vesztes Bombardier március 23-án jogorvoslati kérelmet terjesztett elő a KDb-hez.

A döntőbizottság 2005. április 19-én 8 óra 30 percre tűzte ki az ügy nyilvános tárgyalását. Az eljáráshoz rendelkezésére álló idő a kérelem beérkezését követő 30 nap - vagyis április 23. -, amely egy alkalommal 10 nappal meghosszabbítható. A határozatot előreláthatólag 2005. május 2-án hozzák nyilvánosságra.

A Bombardier emellett az EU belső piacokért felelős biztosa hivatalánál is panasszal élt. A hivatal a cég kérdésére megerősítette, hogy jogosult jogorvoslatot folytatni, amennyiben a magyarországi lehetőségek kimerülése után a Bombardier ezt kezdeményezi.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!