A fő profil továbbra is a ruhanemű marad, ebbe belefér a női és férfi felsőruha, fehérnemű, cipő, táska, kiegészítő, ékszer és illatszer is. Ez utóbbit elsősorban azért árusítják - tájékoztatta az MTI munkatársát Balogh Imre, az áruházat bérlő Excellent Kft. igazgatója - hogy teljes legyen a kínálat, no meg ajándékozásra is megfelelőek ezek a kozmetikumok.
[ajanlo=475][igazitas=left/]Mint arról korábban az mfor.hu is beszámolt, a Skála-csoport tulajdonosa az első félévben több korábbi nagyforgalmú áruház megszüntetése mellett döntött. A Luxus mellett, a Metró, a Budai Skála és a Skála Campona működtetése is új üzemeltetők kezébe került. Az áruházak egy része azóta ismét fogadja a vásárlókat, a bérlők összetételétől függően azonban a korábbitól eltérő választékkal.
A megújulást követően híres márkák egész sora költözött be - vagy költözött vissza - a Luxusba - mint a Nina Ricci, a Lise Charmel, a Cerrutti, a Hirsch, a Roy Robson, a Cavita. A Luxus Áruház vezetésének célja, hogy jó minőségű magyar finomkonfekciót is árusítson, amelyek hazai műhelyekben készülnek márkás, minőségi anyagokból.
A kínálat emellett órákkal és ékszerekkel bővült. Esprit, Golay, Mikiko, Donna Oro - különféle stílusokkal, márkákkal és árakkal lehet találkozni a bizsu, óra és valódi ékszer kategóriában. Az új bérlők tehát, akik kiadták albérlőknek - azaz híres márkáknak és az azokat képviselő magyar vállalkozásoknak az áruházat - szeretnék megőrizni a régi profilt, hiszen ez illik a környékhez és a hagyományokhoz, no meg a patinás műemlék épület jellegéhez.