1p

Az amerikai kormány elutasította azt a kezdeményezést, hogy óriási hirdetéseket bocsássanak föld körüli pályára. Mindenesetre a reklámozók hihetetlen gazdasági erejét jelzi, hogy a kérdés egyáltalán felvetődött.

[ajanlo=160][igazitas=left/]A Szövetségi Légügyi Szervezet (FAA) csütörtöki döntésében leszögezte, hogy a világűrben semmi keresnivalója nincs óriási hirdetőtábláknak. Az FAA-hoz érkezett beadvány abban a tekintetben kért állásfoglalást, hogy nagyméretű világító testeket, melyek a hirdetők márkajelzését szimbolizálják, és távcső nélkül a földről is jól láthatók, föld körüli pályára lehet-e bocsátani.

A döntés érdekessége, hogy az elutasítás nem etikai, hanem repülésbiztonsági okokból történt. Az FAA szerint ugyanis ezek a tárgyak zavarnák mind a repülést, mind az űrkutatást.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Kóla és sporteszköz szerepel legtöbbször bújtatott reklámban
A hazai reklámok többsége megfelel a normáknak
Hatékonyabb a láthatatlan reklám
Orosházi libamáj, hurka és hamburger a 80-as évek reklámjaiban
Meghökkentő reklámok lepik el a nagyvárosokat

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!