2p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nem kapott reklámidőt a nagy német tévétársaságoknál a Stern hírmagazin. A lap augusztus 25-i számát szerette volna reklámozni, amelynek címlapján a "Miért olyan unalmas a televízió?" című cikk szerepelt. Az írás olyan családokat mutat be, amelyek teljesen elfordultak a tévétől.

[ajanlo=491][igazitas=left/]A német reklámpiac az egyik leglassúbb növekedést produkálja a világon, idén például előrejelzések szerint kevesebb mint 1 százalékkal fog nőni. Ebből az is következhetne, hogy a bevételt hajszoló tévécsatornák minden lehetőséget megragadnak a reklámozás terén. Most mégsem ez történt, mégpedig egyértelmű okok miatt: nem akarták saját üzletüket rontani - írja az International Herald Tribune.

Az RTL szóvivője szerint egy újság sem közölne olyan reklámot, amelynek szlogenje: "Ne olvasd, dobd el!" A cégek eddig is tartózkodtak az olyan médiumban való reklámozástól, amely számukra kínos dolgokkal foglalkozott. Az azonban eddig példátlan volt, hogy egy tévétársaság ne reklámozzon valamit, ami nem sérti a közerkölcsöt, vagy nem törvénybe ütköző. A Stern szóvivője szerint az ő lapjuk csak akkor nem közölne le egy reklámot, ha az politikailag, vagy morálisan szélsőséges lenne.

A szóvivő elismerte, hogy a hirdetés visszautasítását és az ezzel kapcsolatos sajtóvisszhangokat ingyenreklámként is lehet értelmezni, állítása szerint céljuk azonban nem ez volt. "Sokkal jobban jártunk volna, ha el tudjuk helyezni hirdetésünket, ahogy terveztük" - mondta.

Menedzsment Fórum


AJÁNLOTT VIDEÓK

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!