2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Schiesser fehérneműcég a héten nyitja meg első márkaboltját Hongkongban, a megnyitót pedig hamarosan az ázsia és csendes-óceáni térségbeli terjeszkedés követi.

A német vállalat, amely többek között olyan világmárkáknak tervez és gyárt alsóneműt, mint a Polo Ralph Lauren, a Tommy Hilfiger, a Levi Strauss vagy a Mexx, most saját márkájú termékeivel tervezi meghódítani a hongkongi piacot. „A hongkongiak egyre tudatosabban figyelnek életminőségükre, így fehérneműre is egyre többet költenek. Ennek a szegmensnek a piaci óriási növekedési lehetőségeket rejt” – mondja Penny York, a Schiesser kínai értékesítési igazgatója a The Standard angol nyelvű kínai lapnak.

A cég által végzett piackutatás szerint a hongkongi fogyasztók évente körülbelül harminc-negyven eurónyi összeget költenek fehérneműre. A Schiesser 6-100 eurós áraival széles rétegeket kíván megcélozni, termékei közül pedig először a férfiaknak szánt modelleket dobja piacra. Van mire alapoznia: a Men's Health magazin helyi kiadásának olvasói nemrégiben az első számú fehérneműnek szavazták meg a márkát, amely így megelőzte a Calvin Kleint és a Hugo Bosst is. A hosszú távú sikerekre pedig a cég szerint a jó minőség, az innovatív design és a megfizethető ár lesz a garancia.

A vállalat körülbelül egymillió eurónak megfelelő hongkongi dollárt fektet be öt márkaboltjába, melyek Hongkong leglátogatottabb részeiben épülnek fel a jövő év folyamán.
A reklámokra további 3-500 ezer eurót szánnak. A beruházások várhatóan egy-két éven belül megtérülnek.

A cég pedig a kontinensen is tovább terjeszkedik. Tíz új saját üzletet nyit a meglévő 150 áruházi részleg mellé, kezdetben majdnem egymillió euró értékben. A Schiesser Kínában 2003-ban 190 millió jüan (1,851 millió euró) forgalmat ért el, melyet a tervek szerint két éven belül megdupláz. A terjeszkedés további irányaként a cég Japánt, Malajziát és Szingapúrt jelölte meg.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!