Leányvállalatot hoz létre Magyarországon a buw nevű német call center-szolgáltató. Az otthoni ügyfelek kiszolgálása mellett a cég igyekszik betörni a hazai piacra, írja a Napi Gazdaság.
Németország egyik legnagyobb telefonos ügyfélszolgálatokat működtető társasága Pécsett alakítja ki új call centerét. A kezdetben 30-40 főt foglalkoztató vállalat az év végére 200-ra emelné az alkalmazottak számát. A leendő dolgozók bére bruttó 200-250 ezer forint lesz. Mivel a szolgáltató még nem talált megfelelő ingatlant, a helyhatóság térítésmentesen biztosított számukra épületet, hogy minél előbb megkezdhessék működésüket.
Noha a vállalat kezdetben csak német ügyfeleit kívánja kiszolgálni a pécsi bázisról, tervei között szerepel a magyar piac meghódítása is. A Napi Gazdaság értesülései szerint már tárgyalásokat kezdett a buw más magyar nagyvárosokkal is call center létrehozásáról.
A buwot 1993-ban alapították, mára Németország egyik legnagyobb ügyfélszolgálati (customer care) outsourcing-vállalkozásává nőtte ki magát. Az 1500 dolgozót foglalkoztató cég komplex szolgáltatásokat: stratégiai tanácsadást, műszaki megoldásokat, vezetői coaching-ot kínál középvállalatoknak és multinacionális óriásoknak egyaránt, adta hírül a Napi Gazdaság.
Menedzsment Fórum
Német nagyágyú a hazai call center piacon
Leányvállalatot hoz létre Magyarországon a buw nevű német call center-szolgáltató. Az otthoni ügyfelek kiszolgálása mellett igyekszik a cég betörni a hazai piacra is, írja a Napi Gazdaság.