2p

Leányvállalatot hoz létre Magyarországon a buw nevű német call center-szolgáltató. Az otthoni ügyfelek kiszolgálása mellett igyekszik a cég betörni a hazai piacra is, írja a Napi Gazdaság.

Leányvállalatot hoz létre Magyarországon a buw nevű német call center-szolgáltató. Az otthoni ügyfelek kiszolgálása mellett a cég igyekszik betörni a hazai piacra, írja a Napi Gazdaság.

Németország egyik legnagyobb telefonos ügyfélszolgálatokat működtető társasága Pécsett alakítja ki új call centerét. A kezdetben 30-40 főt foglalkoztató vállalat az év végére 200-ra emelné az alkalmazottak számát. A leendő dolgozók bére bruttó 200-250 ezer forint lesz. Mivel a szolgáltató még nem talált megfelelő ingatlant, a helyhatóság térítésmentesen biztosított számukra épületet, hogy minél előbb megkezdhessék működésüket.

Noha a vállalat kezdetben csak német ügyfeleit kívánja kiszolgálni a pécsi bázisról, tervei között szerepel a magyar piac meghódítása is. A Napi Gazdaság értesülései szerint már tárgyalásokat kezdett a buw más magyar nagyvárosokkal is call center létrehozásáról.

A buwot 1993-ban alapították, mára Németország egyik legnagyobb ügyfélszolgálati (customer care) outsourcing-vállalkozásává nőtte ki magát. Az 1500 dolgozót foglalkoztató cég komplex szolgáltatásokat: stratégiai tanácsadást, műszaki megoldásokat, vezetői coaching-ot kínál középvállalatoknak és multinacionális óriásoknak egyaránt, adta hírül a Napi Gazdaság.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!