1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A német költségvetés évente 2,4 milliárd euró többletbevételt remél attól, hogy Németországban 2005. január 1-jétől a teherautók számára kötelező lesz az autópálya-használati díj.

A teherautóknak átlagosan 12,4 eurócentet kell fizetniük kilométerenként. Évente 1,4 millió teherautó halad át Németország autópályáin.

Az autópálya-használati díjat eredetileg 2003 augusztusában akarták bevezetni, de a műholdas ellenőrzési rendszert műszaki problémák miatt nem tudták időben üzembe helyezni. A késlekedés miatt a német állam 4,6 milliárd euró kártérítést kér az üzemeltetőktől: a Toll Collect konzorciumtól, amelynek tagja a Deutsche Telekom, a DaimlerChrysler és a francia Cofiroute.

A bírság elérheti a 20 ezer eurót is, ha valaki nem fizeti meg az autópálya használati díjat. (MTI)

Kapcsolódó anyagok
Újabb problémák merültek fel a Toll Collectnél
Januártól autópályadíj lesz a németeknél

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!