A kiállítás célja, hogy egy átfogó képet adjon a freecardok adta kreatív lehetőségekről és szemléltesse sokoldalúságukat. A különböző országból érkezett lapok bemutatják, hogy hogyan lehet a célcsoport érdeklődését felkelteni egy termék iránt - vicces, meghökkentő, merész módon- anélkül, hogy maga a hirdetés erőszakos lenne.
Az I. Nemzetközi Freecard Kiállítás az összefoglalása az elmúlt 5 évnek, amit a Boomerang Media annak szentelt, hogy a felhasználókkal megkedveltesse, a reklám szakmával pedig elfogadtassa a freecardot, mint az egyik legkreatívabb és negatív reklámhatástól mentes reklámeszközt. A kiállítás kuriózuma, hogy megtekinthetők az idén másodszor megrendezésre került Nemzetközi Freecard Verseny győztes cardjai is. A versenyre a világ összes freecard cége nevezhetett, és 7 kategóriában hirdettek nyerteseket.
A Boomerang Holding összes országában kiemelt szerepet kap a művészet és a társadalmi célú alapítványok támogatása, erre is számos példát láthatunk a kiállításon. A hagyományokhoz híven idén is meghirdetésre került a Kreatív Ügynökségek Freecard Pályázata. A pályázat lehetőséget adott az olyan képeslap tervek és ötletek bemutatására, amelyek valamilyen okból nem valósultak meg, és a kreatívok fiókjaiban hevertek.
A beérkezett pályaműveket egy szakmai zsűri értékelte, melynek tagjai voltak: Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára, Katona Éva, a Kreatív főszerkesztője, Erdélyi Zsolt, Sebők Zoltán a Magyar Képzőművészeti Egyetemről, és Lengyel Márta, a Boomerang Media ügyvezető igazgatója. Az első helyezést a Zero Communications/Szelei Róbert, Korossy Szabolcs, Martin Zoltán érte el, második lett Kármán Orsolya és Füleki Bettina a Chokito számára készített freecard tervvel, és a harmadik legjobb műért járó díjat, az Edison NTW/Nyéki Attila, Ferenczy Krisztián a Pöttyös Túró Rudi/ Mátészalkai Tejüzem részére készített kreatív kapta.
A kiállítás a mai napon megtekinthető a Millenáris Park G épületében, illetve szept. 20-22 között a Ráday utca kávézóiban és éttermeiben. A Boomerang Media, mint a freecard szegmens piacvezetője, kiemelt feladatának tartja, hogy hasonló hagyományteremtő rendezvények szervezésével folyamatosan támogassa a kreatívok munkáját és kreatív reklámok születését.
Nemzetközi Freecard Kiállítás a Boomerang Media szervezésében
Megnyílt az I. Nemzetközi Freecard Kiállítás a Boomerang Media szervezésében, ahol 17 ország több mint 300 képeslapja kerül kiállításra.