Nő Amerikában azok száma, akik munkahelyről interneten keresztül vásárolnak, hiszen 1999-hez képest 10 százalékkal lettek többen.
A Nua.com által idézett Consumers Electronic Association (CEA) készítette felmérés szerint elsősorban kényelmi szempontok motiválják a munkahelyükről vásárló amerikaiakat, de szerepet játszik a gyorsabb internet kapcsolat is.
Számos amerikai azután vásárol online, hogy egy boltban kinézte az árut, ám sok esetben a internetes árak alacsonyabbak. Amennyiben az árak azonosak, szívesebben vásárolnak boltban - derül ki a felmérésből. A megkérdezettek 47 százaléka válaszolt úgy: nem kedveli az online vásárlást, mert nem szeret az árura várni; a vásárlók 60 százaléka pedig szívesebben vásárol boltban, miután kinézte az interneten az árut.
Népszerűbb lett az online vásárlás a munkahelyről
Nő Amerikában azok száma, akik munkahelyről interneten keresztül vásárolnak, hiszen 1999-hez képest 10 százalékkal lettek többen.