2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Groupama Biztosító Rt.-re változik az Európa Biztosító Rt. neve 2004. október 15-től - jelentette be Jean-Francois Lemoux, a Groupama International vezérigazgatója.

A Groupama-csoport az új jelentős fejlődési lehetőségeket nyújtó piacokon Kelet-Közép-Európában, Délkelet-Európában és Kínában kíván a jövőben terjeszkedni. A csoport kínai érdekeltsége néhány héten belül megkezdi működését. A magyarországi leányvállalatnak, a Groupama Biztosító Rt.-nek 100 százalékos tulajdonosa, a Groupama-csoport 2003-ban és 2004-ben összesen 15 millió eurót juttat, ebből 2003-ban 4 millió, 2004 júliusában 7 millió eurós tőkejuttatás már megtörtént, és a tervek szerint 2004. december végén további 4 millió eurót juttatnak tőketartalék formájában a magyarországi leánycégnek.

A Groupama Biztosító Rt.-nek 2006-ra a jelenlegi 2,6 százalékos piaci részesedését 4 százalékra kell növelnie - hangsúlyozta a Groupama International vezérizgatója. A Groupama Biztosító Rt. - akkor még Európa Biztosítóként - 2003-ban 10,88 milliárd forint díjbevételt ért el, ebből 841 millió forint az életbiztosítási üzletágból, 10,46 milliárd forint pedig a nem életbiztosítási üzletágakból származott. A nem életbiztosítási díjak nagyobbik részét - tavaly 5,63 milliárd forintot - a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díjak adták, és ezen az arányon a cég szeretne változtatni - jelentette ki Francois Maresquier, a Groupama Biztosító Rt. vezérigazgatója. A kötelező felelősségbiztosítási piacon nem tervezik a jelenlegi, mintegy 9 százalékos piaci részesedés növelését.

A Groupama Biztosító Rt.-nek 2006-ra kell nulla körüli eredményt elérnie, 2008-ban pedig már "számottevő" nyereséget kell termelnie - mondta Jean-Francois Lemoux. A névváltozással egy időben a biztosító társaság új arculatot is kap, illetve reklámkampány keretében vezetik be az új nevet. Ennek költsége mintegy 80 millió forint - mondta a biztosító vezérigazgatója az MTI-nek. (MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!