2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Véget vet az amerikai szendvicsétterem-lánc évtizedes ingyenes promóciójának. A cég azért szánta rá magát a lépésre, mert a harapnivalóra feljogosító Subway-kuponokkal aukciós portálokon kereskednek.

Gyógyszer-, ruha- és dohánygyárak után a 82 országban 23 ezer éttermet üzemeltető, hazánkban is jelen lévő Subway gyorsétterem-lánc is csatlakozott azokhoz a vállalatokhoz, melyek azt hangoztatják, hogy a hamisítók jelentősen csökkentik bevételeiket, írja az AP.

[ajanlo=198][igazitas=left/]A cég promóciója 1980 óta csalogatta Sub Club néven a fogyasztókat, akik minden 15 cm-nél hosszabb (6 inch) szendvics után egy bélyeget kaptak. Ezeket egy külön füzetbe gyűjthették, s 8 bélyeget beválthattak egy ingyen szendvicsre. Az utóbbi években azonban megnőtt a hamisított bélyegek száma, amiket internetes aukciós portálokon kínáltak eladásra a szemfülesebbek, a franchise-tulajdonosok legnagyobb bánatára. A vállalat nincs teljesen tisztában a közkézen keringő, hamis kuponok számával, fogalmazott a Subway szóvivője.

A csalások 2003-ban kezdtek óriási méreteket ölteni, az egyre precízebb nyomtatási lehetőségek megjelenésével egy időben. Az ál-kuponokat nehéz kiszűrni, ezért a kereskedők sok esetben beszüntették az otthoni nyomtatású szelvények elfogadását. Egy hamisító egy-két kupon nyomtatásával természetesen nem fogja csődbe juttatni egyik vállalatot sem, de ha ezres nagyságrendben készít és árul az interneten, akkor már van félnivalónk, mondta el egy szakember.

A magánkézben lévő, 2003-ban 6,8 milliárd dolláros forgalmat bonyolító Subway egy új promóció bevezetését tervezi, mely felváltaná a 20 éve működő Sub Clubot. A vállalat már korábban is töprengett arról, hogy lecserélje a bélyeges rendszert, mely idejétmúltnak tűnt. Az aukciós oldalakon megjelenő értékesítés megpecsételte a kuponok sorsát.

"Mekkora erőfeszítés, s mindez egy szendvicsért. Nem tengeri hajókirándulást vagy bahamai nyaralást, mindössze egy szendvicset adtunk" - fogalmazott a vállalat szóvivője.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!