2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre többet költenek online reklámra az amerikai cégek. 2004-ben a netes reklámokra fordított összeg 32,5 százalékkal nőtt, s előrejelzések szerint idén 34 százalék körüli növekedés várható. A Forrester Research új jelentésében 2009-re 22,3 milliárd dolláros összeget prognosztizál.

Charlene Li, a Forrester elemzője szerint azonban a reklámozók még mindig nem használják ki eléggé az online csatornákat. A munkahelyi internetezést figyelembe véve megállapítható, hogy a fogyasztók idejük több mint egyharmadát a világhálón töltik, másik egyharmadát pedig tévézéssel. Mégis, a cégek reklámbüdzséjük csupán 4 százalékát költik online reklámra, televíziós hirdetésekre ezzel szemben 25 százalék jut - írja az eMarketer.

A vizsgált vállalatok 85 százaléka még ebben az évben növelni szándékozik internetes reklámra költendő büdzséjét, átlagosan 25 százalékkal, s majdnem 50 százalékuk tervezi, hogy ennek érdekében csökkenti az egyéb felületeken megjelenő hirdetésekre fordított összeget. Ennek oka, hogy a reklámozók egyre gyorsabban vonják meg a bizalmat a tradicionális reklámfelületektől, mert úgy érzik, hogy az online hirdetés egyre hatásosabb lesz.

A kutatás előrejelzése szerint a keresőmarketing 2005-ben 33 százalékkal, a weblapokon lévő reklámok a következő öt évben átlagosan 11 százalékkal fognak növekedni, s 2010-re az ezekre költött összeg eléri a 11,6, illetve 8 milliárd dollárt. A reklámozók az új felületek iránt is nyitottak: 64 százalékuk érdeklődött például a blogokon, 52 százalékuk pedig a mobilokon és PDA-kon történő hirdetések iránt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!