1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyre gyakrabban egyedül bonyolítják le a háziasszonyok a napi fogyasztási cikkek vásárlását. Ez a célcsoport valójában könnyen elérhető az ilyen termékeket forgalmazók számára – derül ki a GFK legújabb felméréséből.

Országosan már a vásárlók 61 százaléka olyan nő, aki az élelmiszerboltban egyedül dönt a vásárlásról. Ez az állítás az átlagosnál nagyobb mértékben érvényes a lakóhelyhez közeli kis üzletekre, a szupermarketekre, és a drogériákra. De főszerepet játszanak a nők a hipermarketben is, ahol leginkább szabadidős programnak számít a bevásárlás, gyakran családi körben. Hiszen a hipermarketek vásárlói közül 36 százalékot tesznek ki az egyedül „shoppingoló” háziasszonyok, további 18-at a házaspárok, 6-ot az anyák gyerekkel, 8-at pedig a családok. A napi fogyasztási cikkeket egymagukban beszerző nők aránya 49 százalék. A hipermarketekben FMCG terméket vásárlók között már csak 22 százalék a magányos háziasszonyok aránya, míg a házaspároké 27 százalék.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!